Козельщинський Будинок дитячої та юнацької творчості

Меню сайту
24 березня відбувся семінар-практикум з туристсько краєзнавчої роботи. Туристсько-краєзнавча робота є одним з ефективних засобів патріотичного виховання учнівської молоді. Вона дає можливість виявити основні інтереси дітей, пробуджувати їх спостережливість, сприяти розвитку дослідницьких здібностей учнів, знайомить їх з історією, культурою, звичаями і традиціями українського народу її природними багатствами та створює умови для вільного розвитку особистості. Учасник обласного етапу Всеукраїнського конкурсу "Джерело творчості" в 2015-16році кеівник гуртків«Паперопластика», «Іграшка», «Мистецтво нашого народу» Лазоренко Наталія Олександрівна Народна творчість – це набутий і збагачений досвід, традиції, що передаються від покоління до покоління. Однією з найвиразніших складових частин народної творчості стало декоративно-ужиткове мистецтво, яке задовольняло життєво-побутові потреби, відображало громадську свідомість людей. Краса і доцільність творів народних умільців завжди приваблювала і стимулювала творчу активність, що є надзвичайно важливою рисою гармонійної особистості. Адже мистецтво – це джерело духовного розвитку. Його дія на людину невичерпна за своїми можливостями, багатством та універсальністю. Воно захоплює, викликає насолоду, надихає, формує та розвиває естетичні почуття, творче мислення. Тема досвіду Наталії Олександрівни : «Творчий розвиток дітей засобами етнокультурного виховання» Актуальність досвіду полягає у необхідності виховання підростаючого покоління на основі народної культури, народних традицій, у збереженні і відродженні декоративно-ужиткового мистецтва рідного краю. Декоративно-ужиткове мистецтво є важливим засобом у формуванні естетичних смаків, світогляду дітей, адже входить у їхній світ з перших днів і супроводжує все життя. Надзвичайно цінні моменти – залучення маленької дитини до вічного і прекрасного світу фольклору – усного й образотворчого. Перші іграшки, колискові пісні, казки, найпростіші рухи вводять дитину в чарівний світ – світ народної творчості. Гурткове заняття – потужне джерело додаткових знань, умінь та навичок дітей, де поряд із задоволенням пізнавальних інтересів школярів передбачається широка освітня і виховна робота, знайомство з традиціями і сучасним мистецтвом, формування моральних якостей. Дитяча творчість допомагає побачити, розпізнати, розвинути таланти вихованців. Подальше спілкування зі світом прекрасного активує людські емоції, фантазію, формує художні відчуття, образне мислення. Творчість збагачує життя дитини, вчить мріяти, уявляти, створювати власні вироби і проекти. 9 січня відбулося засідання педагогічної ради з питань: 1. система роботи БДЮТ з організації і залучення дітей та вихованців до участі у конкурсах, змаганнях районного обласного та всеукраїнського рівня 2. Допрофесійна підготовка учнів у сучасному ПНЗ, технології, моделі , досвід. 3. Про стан роботи гуртків відділу декоративно-прикладного мистецтва. 4. Про реалізацію планів роботи педагогів, що атестуються
   

 

Семінар-практикум для вчителів курсів духовно-морального спрямування

       20 листопада в  Будинку дитячої та юнацької творчості зібралися педагоги зі шкіл району, в яких запроваджені курси християнської етики. Четвертий рік проходять в школах району навчання,  якими охоплено 175 учнів.

       Педагоги постійно збираються для обговорення проблемних питань щодо забезпечення учнів підручниками і зошитами, щодо методики проведення занять із християнської етики в українській культурі, біблійної історії та християнської етики. Рекомендовано кожному педагогу опрацювати книгу Св.праведного Іоанна Кронштадтського «Учащим і учащимся».

На відкритому занятті гуртка «Християнська етика в українській культурі» у 4-А класі Козельщинської ЗОШ І-ІІІ ст. з теми «Шануй батька й матір свою, і довголітнім будеш на землі» керівник гуртка Калашник Ніна Григорівна на біблійних прикладах разом із дітьми довели, що пошана і любов до батьків – це шлях до довголіття.

                                           

Цікавим і змістовним був виступ Кравченка Івана Миколайовича, голови ради музею етнографії БДЮТ, який представив своє родинне дерево та розповів історію свого роду, що бере початок з середини 19 століття.

 

Про моральні цінності християнської родини, на  прикладах житія святих Андріана і Наталії, Петра і Февронії, Кирила і Марії, Гурія, Самона і Авіви розповів  член ради музею етнографії Мохунь Сергій Андрійович.

Родина – це природний осередок найглибших людських почуттів: тут народжуються і поглиблюються любов до матері і батька, бабусі і дідуся, роду і народу; пошана до рідної мови, історії, культури, традицій і віри. Християнське виховання, сімейні цінності, пам'ять родоводу, наступність і спадковість поколінь – ось неповний перелік одвічних питань.

У виборі вічного ідеалу дитини найвизначнішу роль відіграють здобутки духовної культури та християнської етики. Такі ідеали високі і здорові, і це перша запорука того, що народ, пам’ятаючи своє коріння, традиції, а основне віру православну, матиме майбутнє.

 

Педагогічна студія «Діалог» - новий формат спілкування для педагогів

     12 листопада відбулося перше засідання студії, до участі у якому було запрошено заступників директорів з навчально-виховної роботи загальноосвітніх  шкіл, завідувачів  дошкільних навчальних закладів району, керівників гуртків.      У вступному слові директор Будинку дитячої та юнацької творчості Н.Г.Калашник щиро привітала учасників заходу та представила шановного гостя студії - Олену Олександрівну Лобач, кандидата педагогічних наук, доцента, викладача кафедри музики психолого-педагогічного факультету Полтавського національного педагогічного університету. Учасники засідання з цікавістю ознайомилися зі змістом інтерактивної доповіді "Сучасні реформи в освіті: надбання і втрати".

Методична робота у позашкільному закладі - складний багатогранний процес, оскільки має будуватися з урахуванням важливих складових творчої особистості педагога, таких як креативність думки, політ фантазії, працелюбність, вираження самобутності у творчих роботах та інше. Цим та іншим якостям неможливо навчити, бо, як відомо, педагогами не стають, ними народжуються. Але дати поштовх для розвитку і вдосконалення власного професійного рівня, збагачення досвіду - головна мета впровадження різних форм методичної роботи у Козельщинському Будинку дитячої та юнацької творчості.   На сьогодні для кожного з нас, як безпосереднього учасника освітнього процесу, є важливим і актуальним питання проведення реформ у сучасній освіті, що торкнулися нас, дорослих, і, в першу чергу, дітей та молоді. Практика свідчить, що початок все нових і нових реформ припадає на період впровадження вже діючих і, як правило, не завершених. Тож відсутність системності і послідовності у їх реалізації не лише породжує невизначеність, а дуже часто стає навіть руйнівною для всієї освітньої системи. Запозичення зарубіжного досвіду виховання і навчання дітей не завжди є прийнятним для нашої ментальності і самобутності як народу, нації. А прагнення знати про чуже більше, ніж про своє, стає лише поштовхом до бажання бути кимось, але не самим собою. Близьке, рідне, до болю знайоме - поруч: рідний батьківський поріг, прохолодна вода із криниці, виплеканий невтомними материнськими руками рушник. Ось звідси - виховання працелюбності, любові, краси, небайдужості, і, врешті-решт, патріотизму. "Патріос" (з грецької) - "батьківський", а значить починати треба з глибоких коренів: традицій, звичаїв, культури дідів-прадідів, що передали нам у спадок неоціненні скарби, матеріальні і духовні... Жвавим було обговорення після виступу Олени Олександрівни. Із запитаннями та власними "думками вголос" виступили завідувач районним методичним кабінетом відділу освіти, сім'ї та молоді Т.О.Бутенко, директор БДЮТ Н.Г.Калашник, вчитель Бреусівської ЗОШ І-ІІІ ступенів та керівник гуртка БДЮТ Т.В.Оснач, заступник директора Пригарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Ю.І.Бершаденко, методист БДЮТ О.В.Бутенко. Високий науковий рівень інформації, поданої на розгляд, спонукав кожного присутнього учасника педагогічної студії глибше зазирнути у сутність освітньо-виховних проблем. А відтак, стати головним учасником у їх вирішенні, пам'ятаючи головне: "діти - це наші сльози, або наша радість ". І це залежить тільки від нас, дорослих. О.Бутенко, методист Козельщинського БДЮТ

                   

     Позашкільний виховний процес у Будинку творчості – це   безперервний, логічно побудований процес, що не має фіксованих  термінів завершення  і  в   логічній   послідовності  трансформується  із   однієї стадії в  іншу, від   створення умов   для  творчої діяльності дітей  і  підлітків    до  забезпечення  їх   співробітництва  у творчому процесі  та  реалізації  особистісного  творчого  потенціалу  на  основі застосування  сукупності   як  традиційних,  так  і інноваційних  форм,  методів і засобів, які реалізуються у системі, взаємодоповнюючи один одного.

Основні завдання методичної роботи:

-   організаційно-методичне забезпечення діяльності гуртків, клубів, творчих об'єднань та секцій БДЮТ;

-   удосконалення змісту, форм і методів навчання та виховання дітей;

-  впровадження у навчально – виховний процес новітніх теоретичних розробок,  передового досвіду, сучасних педагогічних технологій;

- спонукання і сприяння виробленню у педагогів бажання, вмінь і навичок самостійної роботи з метою безперервного підвищення своєї кваліфікації і вдосконалення педагогічної майстерності.

 

Бабич Раїса Михайлівна, керівник дитячого фольклорного колективу Козельщинського Будинку дитячої та юнацької творчості філіал Лутовинівського дитячого садка «Ромашка» взяла участь у ІІ (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів «Джерело творчості» та відзначена  подякою за активну участь у конкурсі.

 На конкурс  майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів «Джерело творчості» було подано характеристику та анотацію педагогічного досвіду керівника гуртка, методичні розробки занять та сценаріїв масових заходів, фото- та відеоматеріали.

Раїса Михайлівна має стаж педагогічної роботи   18  років.    У вересні  2004 року була призначена  керівником  вокального  гуртка   Козельщинського  Будинку  дитячої  та  юнацької  творчості. За короткий час навчання у гуртку вихованці  стали  активними  учасниками районних заходів та традиційних свят у БДЮТ:  «День відкритих дверей»,  КВК «Земля красою творчою живе», «Святий Миколай,  до  нас  завітай!»,   «Іде  Великдень по землі»,  «А вже  Святвечір  на порозі», «Свято казки»,  «Воскресни,  писанко!» конкурсу – огляду  колядок і щедрівок  «Ой радуйся,  земле,  Син Божий народився!» та творчих  виїздів  у  загальноосвітні  школи  району  з  виступами  дитячого  колективу .

 

    21 січня 2015 року в БДЮТ були проведені педагогічні  читання на тему: «Православні традиції та культура – вплив на становлення особистісних якостей дітей та молоді». Метою заходу була просвіта педагогічних працівників щодо збагачення інформацією про духовну спадщину народу. Традиційно щороку у Козельщинському Будинку дитячої та юнацької творчості до Різдва Христового проходять заходи, спрямовані  на відродження українських народних традицій та культури.

      2015 рік – особливий, тому що проходитиме він під іменем Великого князя Володимира. Саме 21 січня відкриваються XXIII Міжнародні різдвяні педагогічні читання, які присвячені 1000-літтю представлення князя Володимира.

     У педагогічних читаннях БДЮТ взяли участь 35 учасників, серед яких запрошені гості: благочинний Козельщинського округу отець Богдан (Матвіїв), завідувач методичним кабінетом відділу освіти, сім’ї та молоді Козельщинської РДА Бутенко Т.О., методист РМК Олексієнко С.В., педагоги музичної школи, вихователі дошкільних навчальних закладів, керівники гуртків та педагоги, що ведуть курси духовно-морального спрямування БДЮТ, вчителі та директори загальноосвітніх шкіл району, яким не байдужі питання духовно-морального виховання дітей.

       З вітальним словом виступили отець Богдан та Бутенко Тетяна Олександрівна.

    Цікавими і змістовними були доповіді: «Богословський зміст Різдва Христового» (отець Богдан), «Використання календарно-обрядового фольклору та християнського морально етичного вчення у формуванні духовно патріотичного світогляду дітей» (Крамаренко Т.О., директор музичної школи; Оснач Т.В., керівник гуртка), «Формування християнських цінностей і моралі шляхом викладання курсів духовно-морального спрямування в школах району» (Попенко О.В., керівник гуртка, Горпинченко Л.А., керівник гуртка, Сьомик В.Д., керівник гуртка, «Музей в соціокультурному середовищі, його роль у збереженні духовної і матеріальної культури» (Бутенко О.В., методист БДЮТ).

    Глядачі мали змогу послухати колядки у виконанні педагогів музичної школи (керівник: Т.Ф. Крамаренко) та творчого колективу Козельщинського БДЮТ (керівник: Л.В. Матвіїв). Активну участь в обговоренні теми взяли: директор Лутовинівської школи Н.А. Данько, поділилась своїми враженнями методист Козельщинського дошкільного навчального закладу «Дзвіночок» Л.П. Ченгаєва.

Баглай Я.В., методист БДЮТ

 

Із виступу на педагогічних читаннях керівника гуртка «Біблійна історія та християнська етика»  Попенко О.В.

 

       Метою і завданням навчального предмета з християнської етики – є формування особи школяра на засадах християнської моралі, плекання духовності, доброти, людяності, милосердя, чесності, працьовитості, яка усвідомлювала б свою відповідальність перед Україною і рідним народом. Давні християни намагалися вселити в дитячий розум живе пізнання Бога. Разом з поняттям про Визволителя дітям подавали й високе вчення щодо таїнств віри та правил богоугодного життя, а саме: про Єдиного Бога, вічне життя, силу смирення та чистої любові, шанобливе ставлення до батьків та старших, прощення образ, незлобливість, скромність, сором’язливість, співчутливість, щедрість та цнотливість. Дитяча душа, яка починала науку своїх відчуттів, та думок з вивчення слова Божого, скоро звикла до благочестивого заняття, знаходила в ньому високу для себе насолоду. Перші християни віддаляли дітей від усього, що могло збудити в них не цнотливі помисли та рухи. Нізащо не дозволяли бути на весільних банкетах та видовищах. Привчали до скромності в одязі та інших зовнішніх прикрасах, до поміркованості, стриманості, простоти в їжі та питві. Професор Ващенко відзначав: «Історія показала що тривка мораль може бути побудована тільки на релігійних засадах. Лише віра в Бога і безсмертя може бути основою високої моралі, що немає компромісів і має абсолютний характер. Особливу роль професор надавав вихованню в молоді патріотизму на християнських засадах».

     Творчість Ващенка потрібна сьогодні Україні, особливо зараз в розбудові національної системи виховання і освіти, формуванні в підростаючого покоління патріотичності, людської гідності, працелюбності, високої моральності; допоможе орієнтуватися у складному інтегративному світі.

     Джерельною святою водицею можна назвати високодуховні твори митрополита Феодосія. Вони приносять в дитячі душі спокій, мудрість і красу. Опираючись на методичний інструментарій виховного ідеалу української нації професора Г.Ващенка і взявши за основу творчий доробок Владики складено «Духовний Буквар молодшого школяра». Основними змістовними лініями «Букваря» є прищеплення дитині християнських чеснот, виховання щирої любові до України. Твори різних жанрів: поезії, байки, афоризми допомагають урізноманітнювати роботу з дітьми, у доступній та цікавій формі, пояснити перевагу духовного над матеріальним. Життєвим гаслом Владики Феодосія було виховання справжньої Людини. «Діти – майбутнє України», - неодноразово наголошував він».

       Найдорожчим і найзаповітнішим у навчально-виховному процесі є ніжна й тендітна душа дитини. Щоб посіяти в цю душу добре зерно, перш за все, треба цю душу полюбити. Полюбити – означає віддати частину свого серця, захистити, уберегти від біди, від зла, якого так багато в світі, дати своєрідну, «вакцину» від гріховних язв, які охоплюють дитяче єство. У вирішенні цієї проблеми незаперечним і неоціненно вартісним виступає творчий доробок святителів, богословів, досвід церковно-парафіяльних шкіл, творчі педагогічні спадщини Г.Сковороди, К. Ушинського, професора Г.Ващенка. Використання даних праць аж ніяк не суперечить світськості навчально-виховного процесу у нашій державі.

         Що варті ті знання, котрі ми посіємо в душу дитини, а вона направить їх на стежку зла. Скільки раз ми подумки благословляємо тих людей, які зробили щось корисне й добре. І аж ніяк не хочемо згадувати «винахідників» наркотиків, смертельної зброї та іншого зла.

        Знання і добре виховання на основі християнського ідеалу виховання української нації і має бути в сучасних пріоритетах сучасного розвитку в Україні.

      «Падає релігія, падає мораль, падає мораль – падає економіка – руйнується суспільство», - писав Владика Феодосій. І це дійсно так.

         Моральне (духовне) виховання – «Сіль» усього виховного процесу. На приладах загальнолюдських моральних якостей, 10 Божих Заповідей, 7 смертних гріхів і 3-х доброчинств, тільки з вірою в кожного учня будується весь виховний процес. Важливе місце у моральному розвитку особи посідають на морально-етичні теми, тестування. Психологічні ситуації і, звичайно, приклад поведінки конкретних, відомих дітей біблійних героїв.

     Майбутнє нашої держави, що має багату тисячолітню християнську культуру, залежить від християнського виховання, від змісту тих цінностей, які закладаються в серця молоді, від усвідомлення ідентичності зі своїм народом, його історією, традиціями, від мудрої книжки, рідного слова.

          Враховуючи потребу духовного відродження України потрібно забезпечити наповнення всіх ланок навчально-виховного процесу змістом, який би допомагав педагогам виховувати душу, чесні і сильні характери, формування сумління і громадянські чесноти: працьовитість, самопожертву, пошану до старших і спонукав би школярів у єдності з Богом вирости корисними своєму народові.

         Першою необхідністю на уроках є Святе Письмо, тому велику перевагу надаю роботі з Біблією, тобто розвивається вміння користуватися та орієнтуватися у книгах Святого Письма. Теж важливе місце на уроці відіграють наочні методи навчання: ілюстрування, демонстрування та самостійне спостереження, що розвивають вміння аналізувати та висловлювати свої почуття і думки.

        Таким чином, у центрі уваги курсу має бути проблема джерел християнської, загальнолюдської моральності. Важливо навчити дітей вірити і відрізняти моральне від аморального. Головним завданням християнської етики стає віра в Бога, але обов’язково з наведенням прикладів у сьогоденні, коли наймогутнішою силою душі виступає краса і доцільність правильної поведінки, пізнання доброти і любові до людей. Результатом поставленої мети курсу виступає моральна всебічно розвинена особистість.

           Дбаючи про піднесення релігійно-морального виховання молоді, маємо показати глибину, мудрість, добро, красу Заповідей Божих, які були дороговказом для наших дідів і прадідів.

        У процесі підготовки до занять вчителю слід подбати про розширення знань школярів про основи християнського віровчення, ознайомлення їх з основними християнськими святами, з головними святинями краю, з храмовою архітектурою, з культурою поведінки в храмі, зі святими рідної землі: рівноапостольними князями Володимиром та Ольгою, святими мучениками Борисом та Глібом, святими Іллею Муромцем, лікарем-чорноризцем Агапітом.

        Однією з важливих тем має бути тема розвитку освіти й писемності після прийняття християнства, про створення слов’янської азбуки, про святих рівноапостольних братів Кирила та Мефодія, про роль книги, діяльність князя Ярослава Мудрого, про перші школи.

      Формування християнських цінностей і моралі у школярів сприяють семінари для вчителів, які систематично проходять в Козельщинському БДЮТ. Опрацьований теоретичний матеріал закріплюється практичною діяльністю. Вчителі отримують багато цікавого і корисного для подальшої діяльності, діляться своїми здобутками у роботі.

      Українська література має справді духовних велетнів світового масштабу – Г.Сковороду, Т. Шевченка, І. Франка, Лесю Українку… Багатоплановий аналіз Святого Письма,вивчення літературних пам’яток часів Київської Русі, полемічної літератури, творчості Г. Сковороди, Т. Шевченка, П. Куліша, І. Франка, Лесі Українки переконливо свідчить про нерозривний зв'язок і єдність української культури з нетлінними християнськими цінностями та ідеалами.

         Наприкінці хотілося б зазначити, що як дерево без кореня може загинути, так і народ без збереження своїх духовних коренів і традицій може асимілюватися і зникнути з лиця землі. Сила народу – у в’язку з минулими поколіннями. Постаті Володимира Великого, Ярослава Мудрого, Володимира Мономаха, Нестора Літописця, Григорія Сковороди, Миколи Гоголя, Тараса Шевченка, хірурга і святителя Луки Войно-Ясинецького, вченого Пирогова знає весь світ. Вони зросли на українських традиціях. Тож давайте докладемо зусиль, щоб наші учні якомога більше дізналися про своє духовне коріння, про наші неповторні християнські традиції і пишалися ними.

 

 
Учасник обласного етапу Всеукраїнського конкурсу
"Джерело творчості" (2015 р.) керівник дитячого фольклорного колективу
Козельщинського Будинку дитячої та юнацької творчості
Бабич Раїса Михайлівна
 
       27 жовтня 2014 року відбулося виїзне засідання методичного об’єднання керівників гуртків БДЮТ на базі Бреусівської ЗОШ I-III ступенів. Було розглянуто питання створення позитивної мотивації як системи спонукальних чинників успішного проходження освітнього маршруту у позашкільному закладі.
 
      Керівник гуртка «Образотворче мистецтво» Оснач Т.В. ознайомила із власною методикою використання ігрових методів на заняттях як основи здійснення навчального процесу та зацікавлення вихованців до творчої діяльності. Педагоги закладу відвідали народного умільця села Прохара В.М. з метою ознайомлення з його творчістю.
 
 
 
 

    15 жовтня 2014 року продовжив роботу постійнодіючий семінар для вчителів, що ведуть курси духовно-морального спрямування (керівник: Калашник Н.Г.)

​      Семінар пройшов на базі Солоницької ЗОШ у формі круглого столу з теми "Християнська просвіта у світських закладах освіти". Педагоги ознайомилися із питанням навчально-методичного забезпечення курсів "Християнська етика в українській культурі", "Біблійна історія та християнська етика", отримали рекомендації щодо викладання предмету відповідно до програмових вимог. "Урок Святої Покрови" продемонстрували вихованці гуртка християнської етики, учні 3 класу Солоницької ЗОШ під керівництвом учителя Тригубенко О.І. Релігійний зміст Святої Покрови розкрив настоятель храму Іоанна Богослова смт. Нова Галещина, священик отець Богдан (Матвіїв). Пізнавальну інформацію отримали педагоги від перегляду відеофільму: "Витоки християнства".

 
 
 
          28 березня 2014 року у БДЮТ відбулося засідання методичного об'єднання керівників гуртків з питання "Виховний потенціал позашкільної освіти та її роль у формуванні творчо обдарованої особистості". У ході засідання обговорено естетичний напрямок виховання гуртківців через зв'язок мистецтва і природи. Педагоги ознайомилися також з інформацією про використання інноваційних форм та методів у гуртках образотворчого мистецтва, взяли участь у майстер-класах з тем: "Ниткографія" та "Виготовлення панно з одноразових вилок".
     
 
 
Учасник обласного етапу Всеукраїнського конкурсу "Джерело творчості", ІІ місце (2014 р.) - 
керівник клубу картингу "Темп" БДЮТ
Кравченко Михайло Іванович
 
         3 січня 2014 р відбулося методичне об'єднання керівників гуртків з питання "Шляхи вдосконалення професійних умінь і навичок, практично-теоретичної підготовленості педагога позашкільного закладу" у формі круглого столу. Педагоги обговорили особливості організації майстер-класів як нової форми навчання та здобуття знань, ознайомилися з методикою створення портфоліо, поділилися досвідом використання інтернет-ресурсів у практичній діяльності гуртків.
 
      

 
     Методична робота в закладі спрямована на підвищення теоретичного і практичного рівня кожного педагога. Форми урізноманітнено: методичні об’єднання, майстер - класи,  огляд навчальних кабінетів, презентації, участь у Всеукраїнському конкурсі  педагогічної майстерності  «Джерело творчості». 

 

 
Відкрите заняття у гуртку образотворчого мистецтва проводить Ілющенко Юлія Іванівна

 
Майстер-клас  по виготовленню різдвяного сувеніру
 
Семінар для вчителів християнської етики

 <
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz